• 2,929 TL

  • 3,319 TL

  • 126,390 TL

  • 78.146

kavaklı genc

can
23 Ocak 2014 Perşembe 17:19

Salih baskanım hayırlı olsun.millet havlar havlar susar durmak yola yola devam.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

has kavaklı

alı
23 Ocak 2014 Perşembe 17:18

kavagın adayı salıh baskandır....

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Samsun Lazlar dan Kurtulmalı Diyorum.

Gurbetteki Kavak lı
23 Ocak 2014 Perşembe 10:49

Arkadaşlar şu hale bakın ya Türkiyenin en büyük şehirlerinden biri lan Samsun un İl Başkanı Lise mezunu kavak lı adayı Lise Terk yalancı Üniversite mezunuyum diye Samsun İl başkanlığı sitesine kendi özgeçmişini koyuyor kimse sesini çıkarıyor. Aslında yalan beyan vermek suç bu sahtekarın aday bile olmaması lazım.Kavak lılar gözünüzü açın artık uyuma zamanı geçti.Birlik beraberlik olma zamanı şimdi. Herkez bunu iyi istişare etsin. Size sorarım Hangi Kavak köyünde Salih ÇELİK düğüne cenazeye gitti

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Samsun Lazlardan Kurtulmalı Diyorum.

Gurbetteki Kavaklı
23 Ocak 2014 Perşembe 10:43

Samsunlu hemşerilerim siz gidin Trabzon da aday olun yemin ederim sizi aday göstermeyi bırakın partiye dahi kayıt yapmazlar. Artık Kavak lı olarak uyanmalıyız. Burada Kadek federasyonuna büyük görev düşüyor.Lise mezunu olamayan Salih ÇELİK Kavak a ne yapar ki söyleyin. Sayın başbakan Rize adayını Prof.Dr. Atıyor Kavak a ise memur dahi olamayacak sahtekarı aday gösteriyor. İşte bunu siz yorumlayın.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Samsun Lazlardan Kurtulmalı Diyorum.

Gurbetteki Kavaklı
23 Ocak 2014 Perşembe 10:39

Ey benim Samsunlu hemşehrilerim siz beni böyle AK parti hakkında konuşuyor sanmayın yemin ederim esas AK partili benim ama nolursa olsun Biz Kavaklılar olarak bu seçimde lazlara haddini bildirmeliyiz. Adamlar of tan gelip Kavak ta Samsun da Milletvekili oluyor bizde kuzu kuzu oy veriyoruz . Sonunda onlar bizi tanımıyorlar.Yine kendi adamlarının işini yapıyor akavaklıyı dışlıyorlar.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla