• 2,1359 TL

  • 2,9552 TL

  • 88,7238 TL

  • 72.391

KENAN ŞARA GÖREVDEN AYRILDI

Kenan Şara görevden ayrıldı
26 Kasım 2013 Salı 14:49

Samsun Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Kenan Şara görevden ayrıldı..

Samsun Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Kenan Şara görevden ayrıldı.. Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Ziya Yılmaz ile birlikte uzun yıllardır görev yapan Şara'nın bugün görevinden ayrıldığı öğrenildi. Şara'nın şimdilik izne ayrıldığı izin dönüşü ise emekli olacağı bildirildi. 


İzine ayrılan Kenan Şara'nın yerine SASKİ Genel Müdürü Coşkun Öncel'in vekalet edeceği öğrenildi.

 

 

samsunlunun çilesi

vatandaş
18 Aralık 2013 Çarşamba 11:30

yapılan yorumların hepsine katılıyorum bi akpartili olarak. Yorumların birinde denildigi gibi kime bırakılacak bu çalınanlar yazık bu halka bu ak parti kadrosunada, ama iyi oluyor bu milletede ak partiye samsunla ilgili hiç bi ders verilmedi sayın başbakanımız ternin açılışına bile gelmedi kimler için yapıldı acaba o yarım yamalak şey neler nereye ****ürüldü sayın başbakanımızda verecek bunların hesabını hem millete hem yaradana. halk alışmıştır ezilmeye böylede devam edecektir haram zıkkım olsu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yusuf Ziya

Yorumcu
27 Kasım 2013 Çarşamba 21:39

Yusuf Ziya 2009 da sonkez adayım son kez oy istiyorum sizden diyordu ama kemal sunal hesabı koltuk davası koltuk için kenanı da çizer seferide çizer YETER ARTIK YUSUF ZİYA SAMSUN SENDEN BIKTI AK PARTİLİLER SENİN YANINA GELİRKEN KORKAR OLDU YETER..BIRAK GİT SAMSUN U DA TEŞKİLATI DA

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

utanıyom

cemile okur
27 Kasım 2013 Çarşamba 20:25

AKP çalışmış oy vermiş biriyim Büyük Şehir Belediyesi bBaşkanından ,ekibinden utanıyom.Adayda olmayın bırakın başka aday bulamıyomu AKP.Valla beni koysalar kazanırım beni kimse tanımaz ama partinin oyu zaten yetecek kadardanda fazla.Başbakanımızın adı ,sanı yeter ama siz bunu kötüye kullandınız Yusuf bey yakışmadı ,çık git.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yoktur birbirimizden farkımız.

cemal tüfek
27 Kasım 2013 Çarşamba 20:18

Kenanı,sefer arlısı,şahin ekeri,Namık bakaoğlusu,yusuf ipoğlusu Vd.hangisi birbirinden farklı hepsi aynı. servetlerine diyecek yok.Eeeee bu kadar ayyuka çıkmış bu işlerde Hacı Başkan nerelerde,herşeyi biliyordun herkesi istediğin gibi kullandın.Yalandan milleti istifa ettirip aday olup seçimi kazanmanın pşindesin .Gene herkes aynı görevine dönecek.Asıl sen de namus ,şeref,haysiyet varsa aday olmazsın.Bu neyin hırsı kime bırakacan ki.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla