• 3,602 TL

  • 3,784 TL

  • 143,58 TL

  • 88.531

ncekiler Sonrakiler

SAMSUN TERME'DE ATATÜRK HATIRA ORMANI'NIN İSMİ 15 TEMMUZ ŞEHİTLERİ OLARAK DEĞİŞTİRİLDİ

CHP Samsun Milletvekili Kemal Zeybek, Samsun'un Terme ilçesinde bulunan Atatürk Hatıra Ormanının isminin 15 Temmuz Şehitleri Hatıra Ormanı olarak değiştirilmesine tepki gösterdi.

17 Eylül 2016 Cumartesi 12:34
Samsun Terme'de Atatürk Hatıra Ormanı'nın ismi 15 Temmuz Şehitleri olarak değiştirildi

CHP Samsun Milletvekili Kemal Zeybek, Terme ilçesinde bulunan Atatürk Hatıra Ormanı'nın isminin 15 Temmuz Şehitleri Hatıra Ormanı olarak değiştirilmesine tepki gösterdi.

 

CHP Samsun Milletvekili Kemal Zeybek yaptığı açıklamada şunları söyledi; "Bundan 15-20 gün önce Terme ilçesinde Cumhuriyet Meydanı olan isim 15 Temmuz Şehitleri Meydanı olarak değiştirildi. Bu kabul edilebilir bir durum değildi. Bu konuda yetkilileri uyarmıştık. Ama bu kez de Terme'de Orman Genel Müdürülüğü'nün bir tabelasını gördük. 2007 yılında yapılan Atatürk Hatıra Ormanı'nın, 15 Temmuz Şehitleri Hatıra Ormanı olarak isminin değiştirildiğini görüyoruz. Biz 15 Temmuz Şehitleri hatırasına saygılıyız. Tabiki de ülkemizde yaşatılması gerekiyor. Ama Atatürk'ün ve Cumhuriyet'in olduğu yerde hiç bir isim bu isimlerle değiştirilemez. Atatürk ve Atatürk inkilabları, 19 Mayıs ve 19 Mayıs günlerinin hiçbir şekilde değiştirilmesine izin vermeyeceğiz. Ne yazık ki Terme Belediyesi'nin Orman Genel Müdürlüğüyle böyle bir teşebbüse girdiğini görüyoruz. Derhal bu 15 Temmuz Şehitler Hatıra Ormanı'nın ismi Atatürk Hatıra Ormanı'yla değiştirilmeli. Her yaptığınızla 15 Temmuz'la Atatürk'ün ve Cumhuriyet'in ismini mi silmek istiyorsunuz. 15 Temmuz Darbesi yoksa sizin işbirliğinizle Cumhuriyete ve Atatürk'e karşı mı yapıldı. Toplumun algısı, yöneticilerin anlayaşı bu olmamalı. Eğer Bu algıyı verirseniz toplumu başka bir çatışmaya götürürsünüz. Yetkililerin bu olaya derhal kulak vermesi gerekiyor"

 

 

Kaynak: Samsun Kent Haber

Yanlış Anlaşılma Var

Hami SERTVURUR
20 Eylül 2016 Salı 14:21

Arkadaşlar kısa bir bilgilendirme yapmak istiyorum.Ataturk Hatıra Ormanı 2007 yılında yapılmış olup yeni yapılan 15 temmuz hatıra ormanı ile alakası yoktur.Ayrı ayrı projelerdir bunlar.Ataturk hatıra ormanının yeri belli olup etrafı tel ihata ile çevrili 50 dönümluk orman arazisidir. yerler ayrı ayrı yerlerdir.Yeni yapılacak hatıra ormanıda toplam 50 dönüm olarak hazırlanmıştır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

15 TEMMUZ İŞİ AYDINLATILMALI

İHL Lİ ÖĞRETMEN
18 Eylül 2016 Pazar 00:15

15 temmuzda kim darbe yapmaya kalktı kim bu fırsatla kıyım ve yağma ve talan yaptı.bunu tarih aydınlatacak.Devlet arşivleri gün gelecek tarafsız insanların eline geçecek.Çuvallar dolusu paraları evinde saklayan banka müdürü,bakan veletleri nerde şimdi. Masum öğretmenleri meslekten atıp çocuklarına kurban bayramını zehir eden zalimler gün gelecek bu zulmun hesabını vereceksiniz. bu dünyada kurtulursanız ahirette vereceksiniz. Gücünüz mazlum öğretmenlere ve kamu görevlilerine yetti.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalamadık yer bırakmadılar.

OSMAN GEÇGEL
17 Eylül 2016 Cumartesi 22:41

Bütün yol köprü orman tesis işletme okul ne varsa hepsine 15 Temmuz ...... ismi koyun bitsin. Kendi yarattığınız canavar ile siz uğraşın.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla